نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

Agha...


عاقا !!!


این نامردی نیس کسی برا پستام نظر نمیذاره؟!


من هر روز با کلی ذوق وشوق میام تا ببینم وبم چه خبره


اون وخ بادیدن عدد -صفر- نظرات لبخند رو لبم خشک که هیچ میماسه

نظرات 4 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

بیا اینم نظر!
خوبه؟

نع
اینجوری دوس ندارم

بعدی لطفا...خخخخخخ

asal جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://royayeshirinema.blogfa.com

هنوز صدای قدم هایت را پشت سرم می شنوم
که همچون غریبه ای مرا بی تفاوت دنبال می کنی
و من این چنین پیش خود می پندارم که هنوز …
با گام هایت مسیرمرا دنبال می کنی ولی افسوس …
مرگ بر دوراهی ها ، لعنت بر هرچه بیراهه است
آری به اولین دوراهی که رسیدیم دیگر صدای قدم هایت نیامد
تو رفته بودی همه گفتند که تو عابری بیش نبودی …


ولی من میگویم دوراهی ها تو را از من ربودند
لعنت بر دوراهی ها …

سلام گلم
مرسی عااااااالی بود

خوده خودم جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

بچه پررو

همینی که هس

سیمین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.simingoli.blogfa.com

سلام عزیزم دلم برات تنگ شده کجایی

سلاممممممم خوبی سیمین جان مرسی عزیزم منم همینطور
چند بار اومدم وبت اما نظراتت باز نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد