نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

سلاممممممم

سلام دوستای عزیزم

چه خبرا؟ به ما سر نمیزنینااااااا

اومدم دوباره به اون یکی وبم دعوتتون کنم

درستش کردم مطلباش خوبن

اگه بیاین خوش حال میشم

سلام دوستان گلم


من یه وبلاگ دیگه هم ساختم در مورد صلوات وخوبیاش سر بزنید ضرر نمیکنید


sallavat.blogsky.com

آبجیممممممممم

چند سال پیش رفته بودیم کرج {مامانم اون موفع مریض بود یه وقتایی از حال میرفت}


آبجیم که 3 سالش بود اومد به مامانم گف من گشنمه مامان هم بلند شد براش یه


غذایی درس کنه وقتی میرن آشپز خونه مامانم از حال میره بعد نسترن{آبجیم} با


خونسردی اومد گف عمه من گشنمه مامانمم مرده.........

خدایا ...

پلیس برای چیه؟


دختر خالم راس میگه فیلمای ایرانی تخیلیه


تو فیلما وقتی یه مشکل پیش میاد و زنگ میزنن پلیس سریع از افق ظهور میکنه


میگین چرا این حرفو میزنم بفرمایین...

ادامه مطلب ...