نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

شعر یا شرو ور خودم:ااا

اصلا نیا


من هم دیگر به انتظارت نمی نشینم


تقصیر تو نیست


منو تو هستیم اما قسمت نیست...

یه سس نا قابل...


اﻣﺮﻭﺯ یکمی ﺳﺲ ﺭﯾﺨﺘﻢ ﺗﻮ ﺳﻮﭖ

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ اول یه نیگا به من کرد بعد رو کرد به آسمون ﮔﻔﺖ:

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﻧﻤﯿﺪﯼ؟

ﺁﺧﻪ ﭼﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯿﺖ ﮐﻢ ﻣﯿﺸﻪ؟

ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺎ ﺳﻮﺯ ﮔﻔﺖ ﺟﯿﮕﺮﻡ ﺁﺗﯿﺶ ﮔﺮفت

یه لحظه خودمو روی ویلچر مجسم کردم

اصن یک پنجم ی وضعیه

بله...


نوه عموم ۱سالشه دو هفته پیش برای اولین بار ۸قدم بدون اینکه بخوره زمین راه رفته


مامان و باباش از خوشحالی چنان جیغی زدن که طفلکی دیگه سینه خیز هم نمیره


اونوقت من به مامانم میگم من راه رفتم تو چیکار کردی


میگه هیچی اولین کاری که کردم در کابینتارو با کش بستم

نیگا کن اصن...

ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﮐﻼً ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ


ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ...


ﺩﻋﻮﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ...


ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ


ﻃﺮﻑ ﺑﺎﺯﻧﺶ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ...


ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺳﻮﺍﺭﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ


ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ...


ﮐﻼً ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ...


ﺍﻻنم نظر نمیدن ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ


لازم به گفتن نی خودم میدونم منم ایرانیم

:)))))))))))

صب بابام رفته سرکار بعد رفتنش دیدم موبایلشو جاگذاشته


بدو رفتم تو اتاق موبایل خودم بردارم


به گوشیش زنگ بزنم بگم موبایلت رو جاگذاشتی!!!


خدایا من باخودم شادم منو ازخودم نگیر!!!

ما و مسی!!!!!

گزارش بازی ایران آرژانتین
 
بسم الله الرحمن الرحیم گل... در خدمت شما هستیم گل....


بازی ایران گل... و آرژانتین


رو میبینید گل.... بازیکنان رو معرفی میکنم گل... در دروازه رحمان گل..


احمدی گل قرار


داره گل... سید گل.. جلال حسینی و امیر حسین گل


صادقی دفاع هستند گل{-7-}

افسوس

گفتی که: چو خورشید زنم سوی تو پر


چون ماه شبی می کشم از پنجره سر


اندوه ...


که خورشید شدی ... تنگ غــــروب!


افسوس ...


که مهتاب شدی ... وقت ســــــــحر!



Agha...


عاقا !!!


این نامردی نیس کسی برا پستام نظر نمیذاره؟!


من هر روز با کلی ذوق وشوق میام تا ببینم وبم چه خبره


اون وخ بادیدن عدد -صفر- نظرات لبخند رو لبم خشک که هیچ میماسه

کلید اسرار...

یادش بخیر


در دوران طفولیت هر وخ کلید اسرار نگاه میکردم تا یه هفته تو حس بودم


بعدهمیشه هم غذای فقیراشون آب قرمز بود بدون هیچ نونی میخوردن تازه


سیرم میشدن


من که یه شب امتحان کردم اون وخ تا خود صب از گشنگی یخچالو گاز زدم

من قبول ندارم:))))))))


کی گفته رانندگی خانوما بده؟؟ من اینو اصلا قبول ندارم!

خودم داشتم کنار یک ماشین که رانندش زن بود و داشت با تلفنش هم حرف میزد رانندگی میکردم

الان فقط سرم شکسته و از یک ناحیه مهم نقض عضو شدم!


از این بدتر هم میتونست باشه ها!!!

محبت

از حموم اومدم بیرون...
اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتتم...
واسه مادر بزرگم تعریف کردم...
میگه :برقم برقای قدیم، میگرفت درجا طرفو خشک میکرد...!

یعنی محبت میچکه ازشون!

کاملا واقعی

دیروز انگشتم رفت لای در کلاسمون از درد به خودم گره خورده بودم


هم کلاسیم اومده میگه:بهش فک نکن خوب میشه


 ینی اون لحظه دردو فراموش کردم جفت پا رفتم تو صورتش والااااااااااااااا


راضیم از خودم