نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...


با این که دنیا پر است از لبخندهایی که

پشتشان غرض و مرض است،

لبخندهایی هم وجود دارند

که یخت را آب می کنند!

کشفشان کن...




چقدر این دوست داشتن های بی دلیل

خوب است

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد...


"سید علی صالحی"



این روز ها


این روزهـــــا

         معنای زندگی

                  نهفته است در

                            لبخند پنهان پرندگان

                                      به انسان هایی که

                                                از آخرین تکه نانشان هم نمیگذرند...!



ما آدم معمولیا


ما آدم معمولیا وقتی دلمون میگیره

میریم لب پنجره

با یه لیوان چایی خیره میشیم به دور دستا،

احساس آرامش می کنیم...

سلامتی ما معمولیا

که نه "آرزوی" کسی هستیم

و نه "آویزون" کسی...!



محرم

به کدامین گناه کشته شدند ؟

                    ه

                     ه


https://lh6.googleusercontent.com/-kxSWMD-Pt5U/Ttn1gBbY6yI/AAAAAAAACNk/9eFPf7J37VI/h301/1_Muharram-Ashura__5_.jpg

در قیر شب

دیر گاهی است در این تنهایی

رنگ خاموشی در طرح لب است

بانگی از دور مرا میخواند

لیک پاهایم در قیر شب است

 

رخنه ای نیست در این تاریکی

در و دیوار به هم پیوسته

سایه ای اگر لغزد روی زمین

نقش وهمی است ز بندی رسته

 

نفس آدم ها

سر بسر افسرده است

روزگاری است در این گوشه پژمرده هوا

هر نشاطی مرده است

 

دست جادویی شب

در به روی من و غم می بندد

میکنم هرچه تلاش

او به من می خندد

 

نقش هایی که کشیدم ،در روز

شب ز راه آمد و با دود اندود

طرح هایی که فکندم در شب

روز پیدا شد و با پنبه زدود

 

دیر گاهی است که چون من همه را

رنگ خاموشی در طرح لب است

جنبشی نیست در این خاموشی

دست ها ،پاها در قیر شب است

                                                                                (سهراب سپهری)

والا

سلامتی رفیقم که وقتی عصبانی بودم هر چی از دهنم در اومد بهش گفتم، ولی وقتی آروم شدم..


یه جوری ازش چک و لگد خوردم که تا سه هفته تو icu خوابیده بودم


رفیقه ما داریم؟؟؟!!؟ آخه الکی چی مینویسین  که رفیقه آخرش میاد میگه :بهتری؟

خوب شد...

سلام خوبی؟
همین الان یه حس بدی بهم دست داد
ولی من بهش دست ندادم
اینقدر ضایع شد!

چین!

و خداوند زمین و آسمان را آفرید...
و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد...!!!