نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

افق

یکی از فانتزیام اینه که
برم امریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم .
همین وسط ها ی جلسه گوشی Glx ام زنگ بزنه
منم بگم sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم و در حالی که بقیه
دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ولی هر کاری کنه
گوشی جدید apple اش از جیبش در نیاد . منم یه پوزخند بزنم و
در حالی که بقیه دارن با تعجب به من نگاه میکنند و میگند wait , wait !!!
تو افق ناپدید شم :)
من یه غلطی کردمُ قضیه فانتزیُ افقُ واسه بابام تعریف کردم ؛
حالا هروقت اَزَش پول میخوام، میره تو افق محو میشه !



مامانم خطاب به مرغ مینامون:
سلام عزیزم، سلام پسرم صبحت بخیر! خوب لالا کردی؟
بزار برات دون بیارم عشقم بخوری چاق بشی
چله بشی… آی مامان قربونت بره.. ای جانم ای جانم!
مامانم خطاب به من:
هوی شتر نمیخوای اون تن لشت رو از جات بلند کنی؟
انقدر آدم لــــــــــــــَش!!
مامان من نه هااااااااااااااا


“ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻋﺠﺐ ﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺎﺩ ، ﻫﻮﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻩ ”!
.
.
ﻣﻘﺪﻣﻪ ﭼﯿﻨﯽ ﭘﺪﺭﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ !!!
نظرات 6 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

هیچی دیگه . یکاری کن یا طنز بنویس یا ادبی تکراریم خب...[اصن بی خیال

خب حق دارین این مطالب برای شما سنگینه

shaghayegh دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://123shaghayegh.blogfa.com

merc koli khandidam

shaghayegh دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://123shaghayegh.blogfa.com

merc koli khandidam

خوشحال شدم اومدی

زیر سقف آسمان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://ziresaqfeaseman.persianblog.ir

سلام، در "زیر سقف آسمان"منتظر نظراتتان هستم به خصوص راجع به شعرهایم...
زیبا نوشته بودید،
اگر لینک کردید آدرس وبلاگتان را نیز قرار دهید...
با تشکر

بله حتما

نیلوفر سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.niloofaraneh73.persianblog.ir

محفلی برپا شده از جنس آرامش الهی
*همه دعوتـــــیــــم*
سلام
آپم...تشریف بیارین،حضور و نظرتون مهمه[گل][لبخند]

چشم حتما

kiana چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

Salam .Khoobi?mc oomadyyy webam....

سلاملکم
مرسی تو خوبی؟
خواهش میشه همچنین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد