نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

بی تجربه بودم خوووو


ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﻘﻠﺐ ﻋُﻤﺮﻡ، ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ، ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﯾﺎﺿﯽ،
ﺛﻠﺚ ﺍﻭﻝ


- ﭘﯿﺲ ﭘﯿﺲ ۹ ﮐﺪﻭﻡ ﻋﺪﺩ ﺑﻮﺩ؟



- ﺟﻠﻮﯾﯽ :ﻫﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﮐﻠﻪ ﺵ ﮔﺮﺩﻩ



- ﮔِﺮﺩﺍﻟﯿﺶ ﺳﻤﺖ ﭼﭙﻪ ﯾﺎ ﺭﺍﺳﺖ؟



- ﺟﻠﻮﯾﻢ :ﭼﭗ



- ﻣﻦ :ﭼﭗ ﮐُﺪﻭﻡ ﻃﺮﻓﻪ؟؟؟



- ﺟﻠﻮﯾﯿﻢ: O



- من :]

نظرات 6 + ارسال نظر
خاله بزرگه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

پس تقلب هم می کنی حتما الان تجربه هم کسب کردی

یا ابوالفضضضضضضضضضضل
خاله جان میگفتی میای یکم ویرایش ایجاد میکردم تو پستام
من؟منو تقلب؟ یه چی گفتیا خاله بزرگه

نسترن قاسمیان فرد چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

به من هم نظر بده


بله بله

طاهره چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

خاله بزرگه زن عمومه؟؟؟؟یا همسایشونه/؟

زن عموت

orkide سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

وای . خیلی وبلاگتون آرامش بخشه . کلی باهاش حال کردم

جان من؟
مرررررررررررررسی

عاطفه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://khodemunie.blogfa.com

هههههههه
ایول بابا...

MARHAM دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد