نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

اوای بارانم درده سره


بچه های فامیل کم بود؟؟؟

حالا از دیشب, مامان بابام ادب و نزاکت بچه های عاقا مرتضی (داداش مرضیه تو آوای باران)

رو میکوبن تو سرم...

بی تجربه بودم خوووو


ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﻘﻠﺐ ﻋُﻤﺮﻡ، ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ، ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﯾﺎﺿﯽ،
ﺛﻠﺚ ﺍﻭﻝ


- ﭘﯿﺲ ﭘﯿﺲ ۹ ﮐﺪﻭﻡ ﻋﺪﺩ ﺑﻮﺩ؟



- ﺟﻠﻮﯾﯽ :ﻫﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﮐﻠﻪ ﺵ ﮔﺮﺩﻩ



- ﮔِﺮﺩﺍﻟﯿﺶ ﺳﻤﺖ ﭼﭙﻪ ﯾﺎ ﺭﺍﺳﺖ؟



- ﺟﻠﻮﯾﻢ :ﭼﭗ



- ﻣﻦ :ﭼﭗ ﮐُﺪﻭﻡ ﻃﺮﻓﻪ؟؟؟



- ﺟﻠﻮﯾﯿﻢ: O



- من :]

بازم خودم!

دوستش دارم چون میگذارد بی بهانه برایش بگریم...


آغوش آرام و وسیعش مرا از هر ترسی برای اشک هایم می رهاند


سکوت میکند و نصیحت نه...


تنها مدتی گوش و دلش را امانت میدهد


گله نمیکند با این که گاه و بی گاه مشکلاتم را گردن او می اندازم


صبور است خیلی صبور 


باید دیوان ها و گلستان ها گفت تا شاید نیمی از آن چه که در باورمان میگنجد که هست را


                                                                           وصف کنیم...


خدای من...خدای من



 

خودم:|

خدایا تو فقط بگو 


این غم و ماتم این سردرگمی پایانی دارد


به خودت قسم که اگر این طور باشد,صبرایوب را پیشه کنم و 


چشمانم را چون یعقوب فدا کنم...

عجبا


توی خونمون ی وضی شده که اگه ی هفته ی لباس یا شلوارمو نپوشم مامانم سریع تبدیلش میکنه به دستگیره!!!!!!!!!!!!!
من :-S
مامانم@-}--B-)
لباسام :- (
سازمان بی سرپرستان بورکینافاسو :-B
اثن ی وضیا؟؟

ههههههههههههی


تا حالا شده تو اوج خواب آلودگی به خاطر پشه ی بیشعوری که روی لپت نشسته چنان بزنی تو گوش خودت که تا ۴ روز و شب خوابت نبره؟!
برا من شده!! خدا نصیب مارمولک بیابون نکنه!!:( :( :(

ممنونم ماشین جان!


ماشین لباس شوییه ما تازگی ها پیشرفت های خوبی داشته, بجز رنگ امیزی لباس های سفید, رفته تو کار ابرو باد کردن لباس ها, امروز تی شرتمو با رنگ جدید و طراحی کلاسیک تحویلم داد :| منووو میگی... اصن وضعیته :|

بازم شعر خودم:\

فردا...

                  فردا...

                                   فردا...


پشت سر هم وعده ی فردا ها و آینده را به من می دهی


بی آن که بدانی من در گذشته...


(زمان رفتنت را می گویم)


تمام شدم.



عکس های جدایی عاشقانه

در جستجوی هیولا


میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن، گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه؟


بعد اسم برنامه رو میزارن جستجوی هیولا...


هیولا تویی، ول کن زبون بسته رو!

اربعین حسینی


امام حسین [ع]فرمودند :اگر دین ندارین لااقل ازاده مرد باشین.


سلام دوستای گلم; امشب شب اربعینه ب یاد امام حسین و یااران باوفاش :


السلام علیک یا حسین و علی انصار الحسین[ع]



بله.....من فقط سکوت میکنم

به دختر بچهه میگم شما هم تو مهدتون شعرای ضد پسر میخونید مثه پسرا باد کنکن فوتشون کنی میترکن؟


یه نگاه عمیقی بهم کرد و گفت :الان عصر صحبت و مذاکره است این رفتارهای سخیف چه معنی میده؟


دیگ ترجیح دادم تجربه های شخصیمو جایی بازگو نکنم

:)))

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ، ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻯ ﺩﺭﻳﺎﭼﻪ ﻯ ﺍﺭﻭﻣﻴﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:


ﮔﻠﻴﻦ ﮔﺌﺪﺍﺥ ﺁﻏﻠﻴﻴﺎﺥ، ﺍﻭﺭﻣﻮ ﮔﺆﻟﻮﻥ ﺩﻭﻟﺪﻭﺭﺍﺥ


ﺯﻳﺮﺵ ﻳﺎﺭﻭ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :ﺁﻯ ﺑﺮﻯ ﺑﺎﺥ، ﺑﺮﻯ ﺑﺎﺥ_______