نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

جواب دندان شکن سردار جعفری

 اینم جواب دندون شکن سردار جعفری به خبر نگار خارجی
.
.

.خبرنگار خارجی:

اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و

بمب خود را بر روی 10شهر شما بریزد

 با چه میخواهید این هواپیما را منهدم کنید ؟؟

سرلشکر جعفری:

مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا میریزد ،

 مهم اینست که موقع برگشت این هواپیما،

 اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید!
حرف بزرگیه...

امپول

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘم آمپول ﺑﺰﻧﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﻣﯿﺰﺩ


ﯾﻪ عطسه ﻣﺤﮑﻢ ﮐﺮﺩﻡ
.
.
.
.
.
.
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺍﻟﻄﺎﻑ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻭ ﺍﺳﺘﻌﺎﻧﺖ ﺍﺯ ﺍﺋﻤﻪ ﯼ

ﺍﻃﻬﺎﺭ ﻭ ﺩﻋﺎﯼ ﺧﯿﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﻮ پارالمپیک ﺑﺮﺍﯼ کشورم ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺁﻓﺮﯾﻦ ﺑﺎﺷﻢ

...


مورد داریم طرف نیم ساعت میره بیرون ۴۰بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی
اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام ۳روز بعدش زنگ میزنه میگه :سعید تا نونوایی نبسته دوتا نون تو رات بگیر بیار!
یعنی اینقدر نبودنم احساس میشه؟

والا به خدا....


پسره تو فیس بوکش نوشته :"کلی دختر با تک تک نفس های من مُردن"
منم کامنت دادم :خب چرا یه خمیر دندون خوب نمیخری آخه؟؟؟
هیچی دیگه، طبق معمول بلاک شدم :|

عجب....

تو امتحان علوم به جای اتم بر نوشتم برلیم...
زنگ تفریح هرهر میخندیدم میگفتم خنده های عصبیه!!
بعد دوستم بهم خندید محکم زدم تو دهنش!!!
بیچاره هنوز ازم میترسه!!!
فک کنم خیلی عصبی بودم نه؟؟؟؟؟

لوبود نوخیا!!!


با دوستم داشتیم میرفتیم یه دفعه خیلی جدی گفت
لوبود نوخیا چقدر گرون شده
من :-))))
نخود لوبیا :|
کسانی که بعدا شنیدن :-D

75 میلیون


رفیقمو یه هزارم ثانیه کنار یه کسی که داشتن باهاش مصاحبه میکردن تو اخبارنشون داد. فرداش اومده مدرسه میگه :راستی ما رو تو اخبار نشون میدن، شما رو کجا؟ پی ام سی؟ مونده تا برسی اصلا نمیرسی، بدددددو تا برسی! نه دقیق دقیق یکی بگه با کیا شدیم ۷۵تا؟

وای


درس عربی شوخی بدی بودکه آموزش وپرورش باماکرد.. :))

نچ.نچ

من آدم غایب جوابی هستم


دو سه هفته بعد از اینکه طرف یه چیزی بارم کرد


توی حموم جوابشو به خودم میدم 

ایول والیبال

تبریک تبریک تبریک


ایول دست بچه های والیبالمون درد نکنه گل کاشتن خفن


حض کردم بازیشونو دیدم  بردشون واقعا افتخار آفرین بود


دمشونم همیشه گرم



کیف کردنا

جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس5 5


جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس5 7


بابا این مربیم شاهکاره

جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس6 22


مبارکتون باشه

جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس6 27

جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس6 31

جام هفدهم  فینال   ایران - کره جنوبی  مراسم اهدای جوایز  عکس6 29


واقعی!!!!!!!!!!

دیروز همسایه های گرام ما خونمون بودن


من هم داشتم حاضر میشدم برم مغازه جهت خرید 5 تومان شارژ


که یهو یکی از همسایه هامون رو به من گفت: نیلوفر رفتی شارژ بخری


یه سمعکم واسه خودت بگیر!!!!!!!!!


آقا ما دهنمون ده متر باز شد.گفتم:وا چرا؟


میگه:صد بار صدات کردم:گل باقالی.زرشک.کیشمیش.....


دوستان با اجازه من برم تو افق محو شم


(به نظر شما فحش داده یا صدام کرده عایا؟)

شانسه ما داریم


رفتیم عروسی دارم سالاد میخورم ،

یه عالمه کلم و کاهو از لبو لوچم آویزونه ،

همون لحظه مامانم برگشته به چندتا خانوم شیک و پیک میگه :

دخترم هستن !

حالا شما قیافه منو تصور کنین … ! :|

loading :)


ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺯﺑﺎﻥ، ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﺯﻡ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﺮﺳﯿﺪ ؛ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﻣﯽ ﺩﺍﺩﻡ .
.
.
.
.
.
.

ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻃﻮﻝ ﮐﺸﯿﺪ ، ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﺱ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺒﯿﻨﻦ ﭼﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻡ ؟ !
.
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺘﻢ : Loading , Please Wait :D:D:D:D
.
.
.
.
ﺍﺳﺘﺎﺩﻣﻮﻥ ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭﺟﺎ ﻓﻠﺞ ﺷﺪ ((:((:


مشکلات خاص!!!!!!

توی پارک قدم میزدم یه بچه ی دو یا سه ساله دستاشو پشتش گره زده بود


تند تند راه میرفت مامانشم پشت سرش هی میگفت امیر علی وایسا کارت دارم...


یه دفه وایساد داد زد:اه...مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم!!



من:ا

کل پارک:ا

مامانش:ا

مشکلات خاص:ا