نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

تشکر

سلام به عزیزانی که در این ایام فاطمیه به وب من سر زدنو دعوتمو قبول کردن


خب این ایام تموم شد نخواستم وبلاگم غمگین باشه واسه همین اهنگو عوض کردم


اون مطلبم که اسمش (مقصد همه)ست رو اگه تونستید بخونید جالبه


امید وارم هیچ غمی تو زندگیتون نباشه


نظر یادتون نره

خدافظ

این پرواز جان علی را گرفت

یک گل نصیبم از دو لب غنچه فام کن
یا پاسخ سلام بگو یا سلام کن
ای آفتاب خانه حیدر مکن غروب
این سایه را تو بر سرمن مستدام کن
پیوسته نبض من به دو پلک توبسته است
بر من تمام من نگهی را تمام کن
تا آیدم صدای خدای علی به گوش
یک بار با صدای گرفته صدام کن
از سرو قدشکسته نخواهدکسی خرام
ای قامتت قیامت من کم قیام کن
در های خلد بر رخ من باز می کنی
از مهر همره دو لبت یک کلام کن
این کعبه بازویش حجرالاسودعلیست
زینب بیا و با حجرم استلام کن

شهادت حضرت زهرا (ع) رو به همه تسلیت میگم

نیمه شب تابوت را برداشتند
بار غم بر شانه‌ها بگذاشتند
هفت تن، دنبال یک پیکر، روان
وز پی‌ آن هفت تن، هفت آسمان
این طرف، خیل رُسُل دنبال او
آن طرف احمد به استقبال او
ظاهراً تشییع یک پیکر ولی
باطناً تشییع زهرا و علی
امشب ای مَه، مهر ورزو، خوش بتاب
تا ببیند پیش پایش آفتاب
دو عزیز فاطمه همراه‌شان
مشعل سوزان‌شان از آه‌شان
ابرها گریند بر حال علی
می‌رود در خاک آمال علی
چشم، نور از دست داده، پا، رمق
اشک، بر مهتاب رویش، چون شفق
دل، همه فریاد و لب، خاموش داشت
مُرده‌ای تابوت، روی دوش داشت
آه، سرد و بغض، پنهان در گلوی
بود با آن عدّه، گرم گفت و گوی
آه آه ای همرهان، آهسته‌تر
می‌برید اسرار را، سر بسته‌تر
این تنِ آزرده باشد جان من
جان فدایش، او شده قربان من
همرهان، این لیله‌ی قدر من است
من هلال از داغ و این بدر من است
اشک من زین گل، شده گلفام‌تر
هستی‌ام را می‌برید، آرام‌تر
وسعت اشکم به چشم ابر نیست
چاره‌ای غیر از نماز صبر نیست
چشم من از چرخ، پُر کوکب‌ترست
بعد از امشب روزم از شب، شب‌ترست
زین گل من باغ رضوان نفحه داشت
مصحف من بود و هجده صفحه داشت
مرهمی خرج دل چاکم کنید
همرهان، همراه او خاکم کنید

مقصد همه...

نام:انسان

نام خانوادگی:آدمی زاد

نام پدر:آدم

نام مادر:حوا

لقب:اشرف مخلوقات

نژاد:خاکی

صادره از دنیا

مقصد برزخ

ساعت حرکت و پرواز هر وقت که خدا صلاح بداند


وسایل مورد نیاز:


2متر پارچه.نماز اول وقت.عمل نیک.ولایت انجام واجبات و ترک محرمات.امر به


معروف نهی از منکر.


اعمال صالح تقوا ایمان.دعای والدین و مومنین.


خواهشمند است جهت رفاه حال خود خمس و زکات را قبل از پرواز پرداخت


نمایید.از اوردن ثروت مقام منزلت و ماشین حتی داخل فرودگاه خوداری نمایید.


حتما قبل از حرکت به بستگان خود توضیح دهید تا از آوردن دسته گل های


سنگین سنگ قبر گران


و تجملاتی ونیز مراسم پر خرج خودداری.جهت یادگاری قبل از پرواز اموال خود را


بین فرزندان مشخص کنید .از آوردن بار اضافی از قبیل حق الناس غیبت تهمت و


غیره خود داری فرمایید.


تماس ومشاوره به صورت رایگان و شبانه روزی مستقیم و بدون وقت قبلی میباشد.


در صورتی که قبل از پرواز به مشکلی بر خوردید با شماره های زیر تماس حاصل کنید:


186 سوره ی بقره


45 سوره ی نسا


129 سوره ی توبه


55 سوره ی اعراف


2و3 سوره طلاق


امید وارم سفر آسوده ای را در پیش داشته باشید 



سر پرست کاروان حضرت عزراییل(ع)

جالبه!!!!!!!


روزی یک مرد ثروتمند،پسر بچه ی

کوچکش را به یک ده برد تا به او نشان دهد مردمی که در آنجا زندگی

می کنند،چقدر فقیر هستند.آن دو یک شبانه روز در خانه ی محقر یک روستایی مهمان بودند.

در راه بازگشت و در پایان سفر،مرد از پسرش پرسید:((نظرت در مورد مسافرتمان چه بود؟))

پسر پاسخ داد::((عالی بود پدر!)) پدر پرسید::((آیا به زندگی آنها توجه کردی؟))

پسر پاسخ داد:((بله پدر!)) و پدر پرسید:((چه چیزی از این سفر یادگرفتی؟))

پسر کمی اندیشید و بعد به آرامی گفت:((فهمیدم که ما در خانه یک سگ داریم و آنها چهار تا.ما

در حیاطمان یک فواره داریم و آنها رودخانه ای دارند که نهایت ندارد.ما در حیاطمان فانوسهای

تزئینی دارم و آنها ستارگان را دارند.حیاط ما به دیوارهایش محدود می شود،اما باغ آنها بی انتهاست!))

باشنیدن حرفهای پسر،زبان مرد بند آمده بود.پسر بچه اضافه کرد :((متشکرم پدر،تو به من نشان دادی که ما چقدر فقیر هستیم!))

تعطیلات

سسسسسسسسسسسلام به همه دوستام


من یه مدتی نبودم با خونواده و خالم اینا رفته بودیم مشهد جاتون خالی خیلی خوش گذشت


از اون جاهم رفتیم شهرستانمون طبس خیییییییییلی جای قشنگیه پیشنهاد میکنم

هر وخ تونستین اون جا برین 


خیله خوب دیگه بای بای


نظر یادتون نره ها