نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

بازگشت

سلاممممممممم به دوست جونیام

اصن عایا کسی از دوستام هست؟؟؟؟؟؟

چقدررررررررررر دلم واسه اینجا تنگ شده بود

چقد زود وبلاگا قدیمی شدن...از مد افتادن 

دوستای گل اگه کسی این پست و دید لطفا نظر بذاره تا دوباره یادی از هم کرده باشیم:)))))))))))))))


منتظرممممممممممم



نظرات 7 + ارسال نظر
. دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.hghkh.blogsky.com

سلام

سلام

حوری چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.dihabiha.mihanblog.com

حاظر حاظر
من هستم D:

بابا ایول ;-)

طاهره پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ق.ظ

دخترداییییی چادر خریدممممممم

ای داااااااااااااد

طاهره یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ

باشه دیگه باشه اگه دیگه بهت خبر دادم چادر خریدم باشه

طاهره یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

دختر داییییییییییی چادر نخریدمم

به درک گلم

طاهره پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

نیلوفر جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 ق.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااااام نیلوفرییییییییییییییییییییییییی!!!
خوبییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
آخ که چقدر دلم برات تنگ شده بودمنو یادت میاد؟؟؟!!!اول باطاهره دوست شدم فامیلتون بود بعدم باشما دوست شدمیادش بخیر چقد دل تنگ اینجا شده بودم
یه مدت زیادی نبودم تقریباولی خب دوباره برگشتممیخوام بازم وبم راه بیفتهدوس داشتی بازم بهم سر بزن باهم تو این فضا ها باشیم

سلاااااااام نیلوفر جان
خوبم مرسی
چقدر خوب شد اومدی
منم خیییلی وفته نیستم الانم یهویی اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد