نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

خدایا چرا من؟؟!!!

آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس هنگامی که تحت عمل جراحی قرار گرفت به اشتباه با تزریق خون آلوده به بیماری ایدز مبتلا شد.

طرفداران آرتور از سراسر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند.یکی از دوستان وی در نامه اش نوشته بود: چرا خداوند تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده است؟!

آرتور در پاسخ به این نامه چنین نوشت:در سراسر دنیا بیش از پنجاه میلیون کودک به انجام بازی تنیس علاقه مند شده و شروع به آموزش میکنند. حدود پنج میلیون نفر از آن ها بازی را به خوبی فرا میگیرند.از آن میان قریب به پانصد هزار نفر تنیس حرفه ای را می آموزند و شاید پنجاه هزار نفر در مسابقات شرکت می کنند. پنج هزار نفر به مسابقات تخصصی تر راه میابند. پنجاه نفر اجازه ی شرکت در مسابقات بین المللی را میگیرند. چهار نفر به مسابقات نیمه نهایی راه میابند ودو نفر به مسابقات نهایی.

وقتی که من جام جهانی تنیس را در دست هایم می فشردم هرگز نپرسیدم که خدایا چرا من؟!

و امروز هم وقتی که درد میکشم باز هم اجازه ندارم از خدا بپرسم:


خدایا چرا من؟






در سکوت گوش فرا بده چون اگر دلت پر از چیز های دیگر باشد


نمی توانی صدای خدا را گوش دهی

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ


خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد