نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...
نیلوفر آبی

نیلوفر آبی

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

جایی بدون مشکل!!

مرد جوانی خود را به مطب دکتر رساند وگفت:

دکتر پیل لطفا کمکم کنید من از پس مشکلات زندگیم بر نمی آیم.

دکتر پیل پاسخ داد:

من الان باید برای سخنرانی در کنفرانسی بروم اما اگر منتظر بمانید پس از پایان مراسم جایی را به شما نشان خواهم دادکه در آن جا هیچ کس هیچ مشکلی ندارد!

مرد جوان گفت:

اگر این کار را بکنید به هر قیمتی که شده خود را به آن جا خواهم رساند.

سخنرانی به پایان رسید... دکتر پیل مرد جوان را به قبرستانی درهمان حوالی برد و گفت:

نگاه کن! در این جا بیش از صد هزار نفر اقامت دارند و هیچ کدامشان کوچک ترین مشکلی ندارند.

آیا حتم داری که می خواهی به اینجا بیایی؟!!!


کسی که دارای عزمی راسخ است جهان را


مطابق میل خویش عوض می کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
خوده خودم یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ



راس میگه!

دخترخالت یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

حسام دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://nilufar-e-abi.mihanblog.com

سلام خواهش می کنم انجام وظیفه بود عکس گذاشتن راحته میتونی از سایتی که عکس میخوای بزاری رو عکس کلیک کنی بعد کپی کنی بعد تو قسمتی که متن تو می خوای با عکس باشه عکس رو اونجا pest می کنی من اینطوری عکس میگزارم

نگار سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://delekhunin.mihanblog.com

سلام عزیزم خوبی...مرسی خیلی جالب بود یعنی در اصل بسیار عالی بود...سپاس بو تو

سلام عزیزم
خوبم مررررررررسی
خواهش میکنم قابلی نداشت

نگار سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://delekhunin.mihanblog.com

اینجا من هستم!!

نیمکتی چوبی و چتری که بسته است...!

دلم تنگ نیست...

تنها منتظر بارانم...

که قطره هایش بهانه ای باشد...

برای نمناک بودن لحظه هایم...

و...

اثبات بی گناهی چشمانم

مررسی که اومدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد